חברה לניהול נכסים

מדוע כדאי לשכור נכס דרך חברה לניהול נכסים?

כאשר שוכרים מחפשים דירה או בית פרטי להשכרה, קיימות מספר אפשרויות לאיתור נכסים מתאימים. יש שוכרים המחפשים באינטרנט באתרים כגון יד 2, קומו, הומלס וכדומה, יש המחפשים גם בקבוצות פייסבוק העוסקות בהשכרת נכסים באזור הגאוגרפי הרצוי, יש את אלה המשוטטים רגלית באזור המבוקש ומחפשים בעצמם ויש הפונים למשרדי תיווך. כל האפשרויות טובות אם הן מסייעות לאתר את הנכס הרצוי. אבל קיימת אפשרות נוספת שרבים אינם מכירים – פניה לחברות לניהול נכסים.

חברות ניהול נכסים מטפלות בנכסים רבים והן יושבות על בסיס נתונים המתעדכן כמעט מידי חודש. רוב הנכסים המטופלים דרך חברות לניהול נכסים, עוברים סינון קפדני והם מתוחזקים בצורה טובה יותר מאשר נכסים המוצעים להשכרה ישירות דרך בעלי הנכסים.

מדוע אם כן כדאי לשכור דירה או בית פרטי בעזרת חברה לניהול נכסים?

הסיבה העיקרית להשכרה ישירות מחברת ניהול נכסים היא קודם כל בגלל התחזוקה. כולנו יודעים שכאשר מתרחשת תקלה בדירה והשוכר מדווח למשכיר, התגובה הראשונה היא התנערות והטלת האשמה על השוכר. לעומת זאת, חברה לניהול נכסים יודעת בדיוק מבחינה חוקית מתי האחריות לתיקון חלה על השוכר ומתי על המשכיר. כמו כן חברת הניהול מפעילה ומעסיקה בעלי מקצוע טובים ובדרך כלל השירות שלהם טוב ואיכותי כאשר הם כפופים לחברה.

יתרון משמעותי נוסף הוא העלות למציאת נכס מתאים. כאשר השוכרים מאתרים בעצמם את הנכס, העלות שלהם היא דמי השכירות בלבד. אם הם פונים לעזרה של משרדי תיווך הם נדרשים לשלם עמלה של חודש שכירות למתווך. לעומת זאת, חברות ניהול נכסים כדוגמת רנטהאוס, אינן גובות דמי תיווך לא מהשוכר ולא מהמשכיר ולכן העלות של השוכרים נמוכה יותר.

כסיכום ניתן לומר שהשכרת נכס בעזרת חברת ניהול נכסים מאפשרת לשוכרים ליהנות מנכסים טובים יותר, מתוחזקים ברמה גבוהה ולחסוך את דמי התיווך.

דילוג לתוכן