ניהול בתים פרטיים

רנטהאוס מספקת שירותי ניהול לבתים פרטיים, וילות, קוטג’ים, דו משפחתיים ועוד. להבדיל מדירה רגילה, בית פרטי מכיל מערכות נוספות ומורכבות יותר. בבית פרטי יש צורך בתחזוקת הגינה, תחזוקת הגג, ביוב, מרתף, הדברה, מרזבים ועוד. הניהול שלנו לבתים פרטיים מרכז את הטיפול בשוכרים, במערכות הפריפריאליות של הבית, ברשויות ועוד.

למי מתאים שירות לניהול בתים פרטיים?

ניהול בתים פרטיים מיועד למשקיעים או לבעלי בתים שאינם רוצים או יכולים להתעסק בניהול השוטף של הבית. רנטהאוס ניהול נכסים מאפשרת לך תחזוקה נכונה של הנכס ומורידה ממך את הדאגות בטיפול השוטף. השירות לניהול בתים פרטיים נותן מענה לכל המערכות והוא מותאם באופן אישי לצרכים של הבעלים.

באילו מערכות יש לטפל?

גג רעפים, גג רגיל, מרזבים, ניקוז
מערכות הגג הן מערכות יקרות וקריטיות. אם הגג אינו אטום כראוי דיירי הבית יסבלו מנזילות ורטיבות. בדרך כלל דוד השמש מותקן על הגג ובמידה ויש נזילה קבועה מהדוד, קרוב לוודאי שהיא תחלחל גם לקירות הבית ותגרום לנזק.
גג תקין ומטופל (ללא רעפים שבורים או חסרים) מסייע גם לאיטום הבית בהיבטי טמפרטורה ומיזוג. אם מנקים את המרזבים לפני עונת הגשמים (בעיקר בבתים עם צמחיה גבוהה), יימנעו בעיות של הצפת הגג במי גשמים ורטיבויות.

חצר וגינה
טיפול בגינה מצריך מעורבות של גנן מקצועי וטיפול קבוע ושוטף לגינה כגון: השקיה, שתילה, טיפול במחלות וכנימות, גיזום,ניקוי, טיפול בדשא  וכו’. אם בעל הנכס גר במרחק גדול הוא אינו יכול לוודא שהגינה נשמרת כראוי, ורק בקבלת הנכס מהשוכר הוא מגלה שהבית עם הגינה היפה שהשכיר מוחזרת עם שדה קוצים במקום גינה ירוקה.

מערכות ביוב
מי שלא גר מעולם בבית פרטי אינו יודע שסתימה בביוב היא מחזה לא נעים. ביוב נסתם מסיבות רבות, ובניגוד לבניין משותף, ההצפה מתרחשת אצלך בבית או בחצר. נקודות ביוב הן גם בית גידול למקקים ויש צורך להתייחס גם לנושא ההדברה. סוגים מסוימים של עצים מצמיחים שורשים אימתניים המסוגלים להזיז את הצנרת התת-קרקעית ואף לסתום את הביוב. אירועים מסוג זה שכיחים פחות אך עדיין מתרחשים.

רטיבות
רטיבות יכולה להתרחש בכל מבנה ולא משנה אם זו דירה או בית פרטי. תמיד חשוב לאתר את מקור הנזילה ולטפל בו. בבניין משותף נזילה מהמקלחת של השכן מעליך יכולה לגרום לרטיבות בתקרה ובקירות הפנימיים הסמוכים. רטיבות יכולה להיווצר גם במרתפים.
בבית פרטי נזילה בגג תגרום לרטיבות בקירות המצויים מתחת למקור הנזילה. רטיבות יכולה להיגרם גם מחלונות ותריסים שאינם אטומים, מנזילות מדוד השמש שעל הגג, צינור פנימי שבור ועוד. טיפול באיתור נזילות ואיטומן מצריך ערנות לבעיה והזמנת בעלי מקצוע לפני שהרטיבות תהפוך לכרונית.

תקלות חשמל
להבדיל ממערכות החשמל בדירת מגורים רגילה, בבית פרטי מערכות החשמל גדולות יותר. בדרך כלל הן מכילות מערכת תלת פזית, מערכת אזעקה, מערכת השקיה אלקטרונית ועוד. בבית פרטי האחריות לתקלות חשמל חלה על הדייר ולכן כדאי לעבוד עם חשמלאי מוסמך המכיר היטב את מערכות החשמל הביתיות.

הדברת מזיקים
נכון שאנחנו לא חיים בפלורידה ובעיות טרמיטים נדירות יותר בישראל. לעומת דירת מגורים רגילה בבניין המצריכה ביצוע הדברה לשטחי המגורים, בבית פרטי יש להתייחס לחצר ולמזיקים המגיעים איתה. אם אתם מחזיקים בעלי חיים חשוב להתייחס גם לפרעושים ולקרציות.
תחזוקה של בתים פרטיים חייבת מענה מהיר של אנשי מקצוע לטיפול בבעיות שהזכרנו. רנטהאוס ניהול נכסים שואפת לתת לבעל הנכס מענה מקצועי זמין מבלי שהוא עצמו יצטרך לטפל בכך באופן אישי.

השירות לניהול בתים פרטיים של רנטהאוס נותן מענה לתקלות וטיפול בשוכרים ומחירו החל מ- 8% משכר הדירה + מעמ (מינימום 500 ש”ח לחודש + מעמ).

השירות המורחב כולל גם ביקור עונתי לבדיקת מרזבים ונזילות בגג, ביקור תקופתי בנכס לבדיקת מצב הגינה ופנים הבית ועוד. כל ביקור מלווה בצילום בוידאו והעברתו לבעלי הנכס. מחיר השירות המורחב נקבע בהתאם למשימות שהוגדרו על ידי בעל הבית.

חייג עכשיו: 054-2268355
contact@renthouse.co.il

דילוג לתוכן