ניהול נכסים ברעננה כפר סבא

מה חשוב יותר, שכר דירה בזמן או תדמית השוכר?

לרוב בעלי הנכסים ההכנסה משכירות היא הפרמטר החשוב ביותר. היכולת לקבל את שכר הדירה הגבוה ביותר והנכונות של שוכר לשלם בקביעות את השכירות המבוקשת, היא בעלת חשיבות עליונה. ישנם פרמטרים נוספים בזמן החיפוש אחר שוכר מתאים, אבל הדבר החשוב ביותר לרוב בעלי הנכסים הוא תזרים מזומנים קבוע, תוך כדי שמירה על מצב הנכס. אין באמירה הזאת המלצה להשכיר דירות לאנשים בעייתיים, אבל יותר חשוב שהשוכר ישלם שכירות באופן מסודר מאשר האם הוא או היא מגדלים חיית מחמד בניגוד להסכם. 
 
אמת או שקר?
 
משקיע המחזיק בדירה בודדת שנרכשה עם מימון בנקאי, מסתמך על ההכנסה הזו למימון המשכנתה, והוא תמיד מוטרד מהאפשרות שהדירה תהיה פנויה לזמן ארוך. כיוון ששוכרים פוטנציאליים לא תמיד מספרים את כל האמת. תהליך הסינון נועד לאתר את המתאים ביותר מבין אלה המעוניינים לשכור את הדירה ובהחלט ייתכן שיש שוכרים טובים יותר, אבל הם אינם מעוניינים בדירה.
פרופיל השוכר חשוב, אבל יותר חשוב שהדייר ישלם בזמן את שכר הדירה והתשלומים הנלווים (ועד בית, חשמל, ארנונה, גז וכדומה) וישמור על הנכס כראוי, מאשר לדקדק בציציותיו ולגלות שלפני 20 שנים חשבונו היה מוגבל לפרק זמן קצר ובשל כך צריך לפסול אותו על הסף. 
 
אז מה עדיף?
 
שוכר מן השורה העומד בהתחייבויותיו ושומר על הנכס עדיף על שוכר בעל שם שהצ’קים שלו חוזרים. בשורה התחתונה צריך להבין שעבור משקיע שרכש את הנכס במינוף ומסתמך על תזרים קבוע של שכר דירה, חשוב יותר לקבל שכירות במועדה מאשר מוצאו, מראהו או משלח ידו של השוכר.
יודגש כי הכתוב מתייחס לשוכרים ללא היסטוריה של התחמקות מתשלומי שכירות והרס דירות. כדי לחסוך את כאב הראש הזה לבעל הדירה, רנטהאוס ניהול נכסים מביאה לאישור בעל הנכס רק את השוכרים המתאימים ביותר.
דילוג לתוכן